Kunnen degenen hier die zo heilig overtuigd zijn van webshops mij eens uitleggen waarom er morgen in Houten rond een uur of twaalf zowat geen parkeerplaats meer is te vinden aan de Meidoornkade?En dan verwacht ik even de flexibiliteit om Houten te zien als één hele grote winkel.Alles wat daar nieuw wordt aangeboden is toch ook in webshops te krijgen.En vrijwel alles wat daar aan tweedehands meuk ligt kom je toch ook op Marktplaats en eBay tegen?Dus hoe komt het dan dat er morgen toch weer een paar duizend man in Houten rondloopt?mvg,Gert
Vergeet ook het hiervoor genoemde sociale aspect niet.In het buitenland trof ik in winkels wel eens een zitje aan, waar een stel modelbaanbladen ter inzage lagenen verse koffie gereed stond. Hier in Nederland zijn winkels vaak zo ontzettend krap dat je al blij moet zijnals je je nieuwe aanwinsten even rustig kunt bekijken voordat je betaalt en weer gaat.Misschien moeten de winkeliers over dat laatste maar eens nadenken...mvg,Gert
Gert zal zeggen kom eens bij ons kijken. xD Hier hoeven wij al jaren niet meer over na te denken. Gewoon al goed geregeld.
Ja, en die treinenhoekjes trekken dan weer treingekken aan zonder sociaal leven die daar dan de hele dag zitten te ouwehoeren, dit ten koste van de aandacht die ten gunste van de echte klant zou moeten worden aangewend. Daarmee wordt dus weer een stukje service naar de klant weg genomen.Richard
Ik moet overigens de eerste winkel nog tegenkomen waar je voor de gezelligheid naartoe zou willen gaan.