Wat voor soort fouten bedoel je, taalfouten, verkeerde feiten, foute fotobijschriften?
Wordt de RM door Tante Pos of door Sand bezorgd? Ik heb die van mij nog niet in de bus...
Benieuwd hoeveel lezers van RM nog weten wie:- van Wijck Jurriaanse- Waldorp- Overbosch- Nieweg- Hesselink- ed, kortom "de lage nummers"uit het "redactioneel" zijn
Helaas weer geen goede schuifbeweging op een 8600. Wel leuk voor de niet zelfbouwers dat je ze nu ook kant en klaar kunt krijgen.
[back to the future]In nummer 600, dat kort voor mijn tachtigste verjaardag is verschenen en éénmalig uit nostalgische overwegingen ook op papier uitkomt (gedrukt bij een museum offset drukkerij in Amsterdam), de volgende artikelen:- De NS honderd jaar geleden: Spoorwegen tijdens WO II, een eeuw geleden- Tien jaar nationalisatie van de spoorwegen: Terugblik op het einde van de privatisering in de spoorwegwereld- De stand van zaken 1: Holland Rail anno 2042. De spoorwegen in de deelstaat Holland in het afgelopen jaar- De stand van zaken 2: Euro Rail anno 2042: Het hogesnelheidsnet van de Nieuwe Unie in het afgelopen jaar- Innotrans 2042: Reportage van de oudste Europese spoorwegvakbeurs- Modelspoornieuws: abonnementen op 3D model-printing-at-home worden duurder wegens digitaxPrijs voor dit nummer: 15 Nordmarken, inclusief eurotax[/back to the future]O sorry, ik was even weggedommeld. Tijd voor een bakkie koffie...