Het is wel zo dat je na 14.00 uur aardige dealtjes kunt sluiten/ koopjes kunt doen
wie zegt dat de beurs van 9 tot 5 moet duren heeft er zelf nog nooit gestaan. Voor alleen al de Nederlandse deelnemers is de gemiddelde reistijd een uur en dat is ook de gemiddelde tijd om je kraam in te richten. Da's dus 7 uur op, ontbijt niet meegerekend, en 7 uur thuis. Aangezien de meeste standhouders, ook de doorgewinterde handelaren in deze sector van, oorsprong gewoon hobbyisten zijn maak je die niet vrolijk met zo'n lange dag.Tijden gewoon zo laten: wel een duidelijke richtlijn voor het tijdstip vanaf wanneer opgeruimd mag worden. Er zijn beurzen waar niet eerder dan een half uur voor sluiting begonnen mag worden met ruimen op straffe van een bepaalde sanctie: geldige redenen daargelaten ben ik daar wel vóór. En zet inderdaad pinautomaten neer bij de ingang (Expo Houten: leest u even mee:.. ) Het is namelijk aangetoond dat extra geld kunnen opnemen 25 to 30% meer omzet genereert omdat mensen dan toch dingen kopen waar ze eerst niet aan dachten maar die ze toevallig op de beurs tegenkwamen en 'niet konden laten liggen' ..
Mijn opmerking was ook niet serieus bedoeld... dit was mijn commentaar op de poll.