Jakop,Precies. In een PB. Een reactie die niet helemaal gepast is, dient direct worden aangepast te worden of verwijderd. Vervolgens een net berichtje waarom de post is verdwenen via PB.Als een kwetsend bericht blijft staan, kan iedereen nog even meegenieten. Dat hoort niet zo, de moderators zijn bedoeld om het forum netjes te houden.Wat ik hier lees is dat berichten steeds 'zomaar geveegd' worden. Niks mis mee, zolang er maar een net antwoord komt via de pb met uitleg.
Waarom nou weer verwijderen. Doen alsof niemand het mag zien en er dan ook geen mening over kan vormen. Laten we eerlijk zijn, er zijn ergere dingen op aarde.
Die afbeelding is en blijft ontoelaatbaar op een site als deze. Historische waarde of niet, naakt hoort hier niet thuis en ik sta dus nog steeds helemaal achter het weghalen ervan. De manier waarop had ik met het inzicht van vandaag wel anders gedaan.
die prachtposters hingen gewoon bij mensen voor het raam indertijd.Dus weer een ongelukkig voorbeeld.Zijn we nu preutser dan in de seventies?Dacht het niet.Onlangs nog in Boymans geweest.Prachtige schilderijen van Hollandse Meesters daar.Wel eens afgevraagd waarom een bepaald postuur "Rubensiaans" wordt genoemd?Het moet niet te kinderachtig worden.Hendrik Jan
Zo iets van;Beste Eelco,Ik begrijp dat jij de PSP poster geregeld nodig hebt om de dag door te komen, maar om te voorkomen dat onze jeugdige gebruikers op jou gaan lijken heb ik de poster verwijderd
... de omschrijving is zuive maar kan als schokkend ervaren worden...
Je woont prachtig!! Heb er zelf ook 8 jaar mogen doorbrengen.