Ronald laat zich echt niet uit de tent lokken
- Er is altijd weer een select clubje mensen dat draadjes laat verzanden in eindeloos geouwehoer. Ik heb niets tegen een beetje off topic, een zijspoortje, een grap, maar sommige gebruikers verknallen soms meerdere pagina's met onderlinge een-tweetjes waar niemand wat aan heeft.Ik roep bewust 'een select clubje', want je ziet altijd dezelfde namen als dit soort reldraadjes uitbreken.
Als er een bericht geplaatst word wat echt niet kan dan bewerk je het bericht, plaats een opmerking waarom het bericht is aangepast en stuur je een pb naar de betreffende gebruiker met duidelijke uitleg. Hoe simpel kan het zijn..
Nota bene laat je het hele gebeuren afhandelen door een moderator in training, die overigens discutabel is en zich vervolgens nergens meer laat horen. Iedere actie die je doet als mod dien je ook te verantwoorden en niet over te laten aan anderen.
Gezellig, weer een topdraadje op BNLS... De boel verzandt ook weer fijn in onderlinge hatelijkheden.
Even uit nieuwsgierigheid, noem eens een paar forumnamen? Want zo een select groepje herken ik niet echt...
Ronald laat zich echt niet uit de tent lokken en Frank weet vast wel waar het over gaat, maar dat zijn voor beiden onderwerpen die aan het forum niets toevoegen, dus in een pm thuishoren. Indien men daar geen zin in heeft, case closed.
Ik weet 100% zeker dat de aanhoudende spanning er debet aan is geweest. Misschien niet voor jou persoonlijk, maar wel voor het team als geheel.
Dat ga ik zeker niet doen, want ik ga niet bijdragen aan verdere persoonlijke aanvallen en vechtpartijtjes. Wie de schoen past trekke 'm aan.
Dat is voor één keer niet erg. Dit draadje is bewust gestart als discussieplek en ik heb het idee dat de moderatie hier veel toelaat én laat staan om voor iedereen zichtbaar te houden welke weg een discussie kan volgen én waar de grens ongeveer ligt.Dus dit is een heel leerzame discussie voor gebruikers en moderatoren, ik denk dat dat geen kwaad kan.
Dank je Bessel