En ondertussen is een erg mooi bouwdraadje stil komen te liggen terwijl het onzindraadje van Sölbëringen gewoon doorgaat.Jammer, erg jammer.
De nieuwe ploeg zoekt nog steeds een beetje de weg.
We zijn vrij in meningsuiting en dat is ons goed recht, voorheen vond ik de regel "alleen (model)spoorse" zaken/tips een goede regel als je iemand wat wilde antwoorden in een toppic, in pb kun je verder gaan; iemand accepteren of blokkeren net als op de grote levensmediasites.
Maar om eens terug te komen op dat vegen. Die berichten waar ik het net over had, heb ik geveegd en niemand anders.
Dan de reden dat het eerste bericht geveegd werd. Dat was niet een echt aardig bericht; sterker nog, het was volkomen respectloos.
We willen het modereren anders gaan aanpakken. Minder zichtbaar maken,
En het vergelijk met de Great War ontgaat me aan alle kanten, er was in 1918 het gevoel dat het de oorlog der oorlogen was die een einde had gemaakt aan alle oorlogen. Toen hadden ze niet kunnen voorzien dat er in duitsland zo'n naar raar manneke op zou staan..
Merk in de meeste escalaties van het laatste jaar dat toch het vegen de druppel op de welbekende plaat is.
Het maakt helemaal niet uit wie er veegt, als maar logisch wordt duidelijk gemaakt waarom. Anders wordt precies dezelfde herhaling van zetten nogmaals gemaakt
Dus je bent het met mijn stelling eens. Waarom dan niet meteen zo duidelijk kenbaar maken? Scheelt 50 pagina's onbegrip
Het moet juist véél zichtbaarder worden, er is veel te veel ruimte om de regels naar de situatie van dat moment te intepreteren. En ingrijpen in een draadje is met de juiste argumenten altijd te rechtvaardigen.En minstens zo belangrijk, ga zelf ook niet op de persoon spelen maar blijf altijd als gezamelijk team moderators de regels uitleggen. In de vorige discussie werd driftig geveegd omdat Jan in de hoek gedrongen werd: met overleg achter de schermen en het hanteren van duidelijke regels komt het zover helemaal niet.
Btw wat is een Zambinist???
Dan lijkt het er meer op dat de meute kennelijk wil beslissen wat er wel en niet mag op dit forum.