Een kilometer richting Bodegraven zit gok ik de boosdoener, daar gaat het spoor in 5 meter zo'n 10 cm naar beneden en gaat daarna in één meter weer die 10 cm omhoog. Daar zijn die treinen niet voor gemaakt natuurlijk.
Hoe bedoel je ? Het spoor was zo niet ten tijde van het ongeval, maar de ontspoorde trein heeft dit gedaan....
vandaar dat de trein met 2 draaistellen ontspoort is. De overweg heeft één van de twee draaistellen weer herspoort (net als wij wel eens in model flikken )
Ik kan me een ritje met de stopper (plan V) tussen Utrecht en Leiden herinneren van ongeveer een jaar geleden. De trein zwiepte toen echt enorm heel en weer en erger: ook op en neer!
Nu vind ik het allemaal wel best dat het spoor van ProRail her en der door de warmte ietwat krom trekt... Maar nu moet het toch niet ook in 1:87 gebeuren !!http://groups.msn.com/MarklinTrein/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=2404http://groups.msn.com/MarklinTrein/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=2405Het moet toch niet gekker worden