Dat is waar ook, jij bent daar natuurlijk min of meer in je thuisland! Ik zag dat ESU een zeer leuke verrassing voor jou (en alle Belgen) heeft.
Ho ho, Floris, wel eerlijk blijven hè? Als je bij Eurospoor parkeert ben je doodleuk 12 euro kwijt. Dus drie keer zoveel als onze Belgische vrienden van je vragen!Daar gaat je eerste 'doelpunt'. Afgekeurd wegens valsspelen! Bij Eurospoor waren zes kassa's, maar daarvan waren er twee in gebruik voor de Camping-beurs.Blijft dus over vier stuks.
En naast 'Gare de Robbes' (de 'kleerkast'-modelbaan) stonden er nog een aantal pareltjes. Eurospoor zou willen dat het ooit zoveel kwalitatieve inzendingen zou krijgen voor een diorama-wedstrijd.
Ja, laten we eerlijk blijven Gert. Er waren 4 kassa's aan de oostkant (CS) en ook nog eens 4 aan de Westkant van de centrale entree. Waarom wrijf je zout in de wonde?? Door alle bestuurlijke perikelen op Beneluxspoor waren er pijnlijk weinig diorama's op Eurospoor. (Ik meen dat jouw bijdrage als moderator ook ter discussie stond). Zonder dat hadden er wel een stuk of 20 kunnen staan van hoge kwaliteit. Ik denk dat je volgende keer iets langer na moet denken voor je een posting plaatst.Groeten,leo
Door alle bestuurlijke perikelen op Beneluxspoor waren er pijnlijk weinig diorama's op Eurospoor. (Ik meen dat jouw bijdrage als moderator ook ter discussie stond). Zonder dat hadden er wel een stuk of 20 kunnen staan van hoge kwaliteit.
Door alle bestuurlijke perikelen op Beneluxspoor waren er pijnlijk weinig diorama's op Eurospoor.