En, hebbes?Als je die set gaat gebruiken kun je ICE aan de wilgen hangen.Harm
Ik ga een module ga maken voor Eurospoor voor volgend jaar!!
Ga bij de treinenboer eens op zoek naar een bouwdoosje van een eenvoudig huisje (in HO).De meeste merken als Faller, Kibri hebben die wel in het programma. Als het een beetje meezit, onder de 15 Euro.Flesje plasticlijm en een hobbymesje.En dan maar bouwen. Zo kun je daar ervaring mee opdoen.
Ik begrijp het nu ook even niet Marten.Wil je nu meedoen aan de dioramawedstrijd, of wil je onder eigen naam, zonder Beneluxspoor een modulebaan bouwen en die op Eurospoor laten zien?Beneluxspoor heeft geen modulebaan, wel een diorama wedstrijd.Bij die wedstrijd zijn regels over afmetingen en andere zaken. Lees die eerst eens goed door.Beneluxspoor krijgt van de organisatie een bepaalde ruimte toegewezen, daar moeten we het mee doen, jou modulebaan past daar gewoon niet inAls je onder eigen naam wil meedoen dan zal je met iets op de proppen moeten komen met iets waarvan de organisatie van Eurospoor denkt: Dat willen we hebben.Het publiek wat daar komt is al het een en ander gewend, dus de lat ligt daar erg hoog.Met alle respect, ik denk niet dat je dat haalt, je bent nog maar net begonnen.De banen die je er nu ziet is het resultaat van soms jarenlang bouwen, weer afbreken, peinzen hoe je het nu dan zal doen, opnieuw beginnen, halverwege er achter komen dat het niet past of werkt, opnieuw beginnen, totdat je er uiteindelijk tevreden bent.Je hebt in de afgelopen tijd heel wat ideeen gehad, bijna allemaal zijn ze al weer afgeblazen voordat ze zijn begonnen.Ik zou als ik jou was gewoon eens gaan kijken op Eurospoor, Railz, of als het kan, een keer naar Hamburg.Probeer in de tussentijd eens diverse bouwtechnieken uit.Ik heb eens een spoordijk gemaakt die indertijd behoorlijk is afgekraakt.Daar was ik toen behoorlijk pissig om, maar als ik er nu naar kijk dan denk ik tja, eigenlijk had hij wel gelijk.Als ik nu het weer zou doen( en dat doe ik ) dan zal ik die persoon gewoon om advies vragen, maar ook op sleutelspoor staat hoe je dat dat beter kunt doen.Ik wil er maar mee zeggen Marten, ga iets bouwen en laat dat zien.Wees niet bang voor kritiek, opbouwend of niet.Er zitten hier ware kunstenaars die je met advies willen bijstaan.En wil je toch een module maken, natuurlijk, doen.Maar als je die wilt koppelen met andere modules dan zal dat toch eerst op elkaar moeten passen.Daarom zijn er diverse standaard maten waar je je aan moet houden.In de posts hierboven zijn ze al een keer genoemd.Houd ons op de hoogte van je plannen en vorderingen.Harm