Waar haal je die wijsheid vandaan ? Grootste nonsens die ik in jaren gehoord heb. Denk je nu echt dat die interieurmultiplex meuk bij de bouwmarkt wel tegen vocht kan Je duikt toch niet met je baan in bad
Ik vind dit in zekere zin wel een grappig draadje: een jongeling die is opgegroeid in de digitale wereld heeft moeite foto's te uploaden via een eenvoudig systeem. De jonge mensen in mijn omgeving zijn tien keer handiger met zaken in de digitale wereld dan ik ben. Die draaien hun hand niet om voor een simpel fotouploadje zoals hier.
Denk je nu echt dat die interieurmultiplex meuk bij de bouwmarkt wel tegen vocht kan
Maarre... effe off-topic; als je ons wilt laten zien wat je aan het bouwen bent is een aantal foto's in je draadje wel handig dacht ik Dus lees nou even die handleiding foto uploaden door en we kunnen meekijken met wat je doet. Dat wilde je toch graag? Dat klopt, straks nog even kijkenOn-topic; voor een baan onderbouw gebruiken de meesten Multiplex of zelfs Berkentriplex. Dat laatste is een stukje duurder. MDF gaat wel maar is zwaar en niet vochtbestendig. Dan zou je het eerst moeten behandelen met een grondlaag verf.
Ja, dat verbaasd mij ook.... maar het blijkt dat er ook jongeren zijn die niet zoveel met de moderne spullen hebben
Nee, maar intussen heb ik er persoonlijk al wel heel wat mee gebouwd dat ook nog eens behoorlijk ge-stress-test wordt dus zo slecht is het spul nou ook weer niet.
Precies... we praten hier natuurlijk wel over een 15-jarige met een zeer beperkt budget en een eerste modelbaan. En dan is de bouwmarkt in de buurt met standaard Multiplex wss de betere keus