Doel:€250.00
Donaties:€0.00

Per saldo:€-250.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Achtergrond met AI door Ronald Halma
Vandaag om 22:40:15
Spoor- en tramweg parafernalia door Menno
Vandaag om 22:33:26
Toon hier je (model)TRAM foto's. door R1954
Vandaag om 22:24:19
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 22:21:20
Rivarossi br 56 HR2891S door Stefan88
Vandaag om 22:19:10
Raadplaatje door Eric B
Vandaag om 22:17:02
Bauarbeiten im gange door Sikko
Vandaag om 22:05:53
Rondom Charlois door Arjen52
Vandaag om 21:58:46
Minibaan Visserskaai H0 door Sikko
Vandaag om 21:50:03
Zee. Land. door Huup
Vandaag om 21:43:11
Goede wensen voor 2026 door cor_b
Vandaag om 21:18:01
Roco 10836 wissel schakelaar door TvdZ
Vandaag om 20:57:28
Roco traxx 'Eurocity': suggestie 2e nummer doorgeven door Daan!
Vandaag om 20:51:29
Fleischmann 4178 NS4903 pimpen naar NS4905 door ruudns
Vandaag om 20:42:06
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door FritsT
Vandaag om 20:05:43
BR 54 Minitrix problemen. door Gabriël Bergsma
Vandaag om 19:17:17
Toon hier je (model)treinfoto's door Alewijn
Vandaag om 16:44:08
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Jelmer
Vandaag om 16:29:58
US diorama in H0 door Jelmer
Vandaag om 16:28:22
🎅 20 december 2025 | Roosendaal in het donker 🎄 door Rsd1000
Vandaag om 16:06:38
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 15:51:07
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Bertholdowitsch
Vandaag om 15:27:01
Onlangs gespot - gefotografeerd, de links door Jeroen Water
Vandaag om 14:27:32
Onderdelen gezocht voor de Fleischmann Piccolo BR38 door Gabriël Bergsma
Vandaag om 14:04:05
Station Steenwijk poging 2 door FredD
Vandaag om 14:03:26
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 13:46:41
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Ronald69
Vandaag om 12:14:13
Modellbau Lingen 2026 door Rieks
Vandaag om 12:02:59
Bitry Bascule in 0e, een nieuw baantje op Micromodules door Ronald Halma
Vandaag om 11:36:29
Piko EUROCITY 2869 traxx door Reinout van Rees
Vandaag om 09:53:52
  

Auteur Topic: Nieuwe dienstregeling 2007  (gelezen 3051 keer)

elt-178.516

  • Offline Offline
  • Berichten: 341
Nieuwe dienstregeling 2007
« Gepost op: 30 June 2006, 12:43:07 »
Voor wie wil weten welke trein hij in de toekomst moet hebben staat de nieuwe NS reisplanner online. Ik heb pech, ik moet maar liefst 5 hele minuten vroeger opstaan  ;D

planner2007.ns.nl

Johnnie
Lediggang is maar schijngenot. Arbeid regeert over leven en aanwas

Menno 1846

  • NS Tp3B/C- heden
  • Offline Offline
  • Berichten: 1888
  • Frl
    • Frieslandrail
Re: Nieuwe dienstregeling 2007
« Reactie #1 Gepost op: 04 July 2006, 14:53:32 »
Leeuwarden Rotterdam v.v:Op zijn kortst 2 uren en 55 minuten dat is een 12 minuten langer dan voorheen met 2x overstappen wat voor heen nooit zo was.
Leeuwarden Amsterdam v.v:Op zijn kortst 2 uren en 18 minuten dat is een 11 minuten langer dan voorheen met 2x overstappen.
Wij zijn er iets op achteruit gegaan iig.
Greetz:Menno
There's a plan in everything, kid, and I love it when a plan comes together!

mcn

  • Offline Offline
  • Berichten: 49
Re: Nieuwe dienstregeling 2007
« Reactie #2 Gepost op: 06 July 2006, 09:07:10 »
Leeuwarden Rotterdam v.v:Op zijn kortst 2 uren en 55 minuten dat is een 12 minuten langer dan voorheen met 2x overstappen wat voor heen nooit zo was.
Leeuwarden Amsterdam v.v:Op zijn kortst 2 uren en 18 minuten dat is een 11 minuten langer dan voorheen met 2x overstappen.
Even een aanvulling:
Leeuwarden-Rotterdam is nu ook 2x overstappen. Kijk even naar de vertreksporen. Ook nu heet de eerste trein 10... en daarna de echte nummer 500 en in utrecht weer omgenummerd naar 20...
Kijk ik op de ns dan staat daar geen overstappen in. Het zal wel aan de preview liggen dat er 2x overstappen staat.
Ook jou kortste tijd klopt niet. Ik kom op 2:44 uit, nu is dat 2:39 dus 5 min langer. En dat op een rit van 2 uur en 40 minuten  8)
Naar amsterdam vanuit leeuwarden is geen rechtstreekse lijn meer. Je moet altijd overstappen in Amersfoort. Hier is de rit 2:18, nu kost je dat 2:10, dus 8 min. langer. Maar omdat je over moet stappen is de kans op vertraging groter. 10 min. later gaat er een stoptrein naar asd met een 9 min. langere reistijd.
Of de nieuwe dienstregeling beter wordt weet ik niet. Wel dat er veel wordt verandert, ook op vertreksporen, tijden. Dus ook het personeel moet in het begin erg wennen. Als je goed gaat zoeken zal er best wel ergens een veel slechtere verbinding zijn. Maar dat krijg je altijd in een nieuwe dienstregeling. Maar er zullen ook goede aansluitingen zijn.
Raymond.