Wacht nou maar gewoon tot zaterdag, dan zie je 't vanzelf... Als je nou niet kunt wachten, ff Utrecht NSM bellen... Vissen is niet de oplossing...
Vanavond, rond de klok van vijven, was ik aan het wachten op mijn trein op station Amf en zag iets moois voorbij komen nl., Loc 1202, Plan E, Plan W, Plan K, Plan D.Deze rijtuigen gaan dus rijden op TnT aangezien dat deze trein richting Ap reed.Grt, Ronald.
Normaal kan je daar bij station Beekbergen wel gratis rondkijken, moet je daarvoor nu ook een hele dagkaart kopen?
Mss morgenochtend voor ik naar Houten ga of anders zondag wat foto's maken. De treinen die rijden tussen Apeldoorn en Beekbergen, zowel de personen- als de goederentrein, is dat steeds dezelfde loc met dezelfde rijtuigen? Of zijn er verschillende? Qua stoomlocs maakt me dat nog niet zoveel uit maar qua andere (diesel)locs en rijtuigen wel. Dan weet ik of ik na 1 trein gefotografeerd te hebben meteen alles heb gehad of dat het loont om vaker te gaan kijken. Wss ook wel ff langs het depot in Beekbergen. Woon in Apeldoorn, dus is 10 minuutjes rijden Normaal kan je daar bij station Beekbergen wel gratis rondkijken, moet je daarvoor nu ook een hele dagkaart kopen?