Weet niet zo goed waar ik moet beginnen, heb een set rails,heb van Piko A rails 79 stukken recht G231 (kon een grote partij goedkoop krijgen) 3 bochtwissels links en 3 rechts, 2 bochten R2, 28 bochten R3, geen bochten R1, R4 of R9. Heb een oppervlakte van 220 bij 140cm en het is een baan voor wss ongeveer een jaar, daarna krijg ik als het goed is een grotere ruimte. Heb nu via marktplaats wat rails bij elkaar gescharreld, maar denk dat het goed is om nu eerst een baanplan te maken en dan wat ik nog nodig heb gericht bij te kopen. Heb alleen niet echt inspiratie En wat ik met alles in deze hobby een beetje heb is dat het enorm kriebelt bij me om ermee aan de slag te gaan, maar ik wordt een beetje afgeremd door twee dingen. Het ene is de overweldigende hoeveelheid aan mogelijkheden binnen de scenery en dan met name alle zelfbouw en customization van bestaande scenery en aan de andere kant dat ik nu nog een tijdje thuis woon en deze tijdelijke, kleine baan heb, en daarna wil ik een grotere ruimte permanent gaan inrichten maar omdat het nu dus een baan is die wss niet zo lang staat ben ik een beetje voorzichtig met dingen kopen en maken omdat je ze mss niet (mooi) kan meenemen en wil het dus niet te definitief maken door rails te ballasten en allerlei beplanting en ondergrond etc aan te brengen, maar dan blijft er dus niet zo veel over om op deze baan nog te doen. Ben daardoor ook maar gewoon ergens begonnen en heb geen plan, wat ik wel helemaal wil gaan maken en voorbereiden bij mn volgende baan. Maar daardoor kan ik mn enthousiasme voor de hobby nu niet zo goed kwijt.
... en heb geen draaicirkel ....