[grensposten hoeft niet persee.. douane controleert alsnog wel gewoon een parkeerterrein waar iemand staande word gehouden leuke scene.. eventueel nog met een arrestatie ofzo /quote]Doet medenken aan die keer dat ik in Maastricht op het perron stond, omringd door "stillen" met een hasjhond.Lang haar, dan val je binnen het profiel, zeg maar.Bello sloeg trouwens niet bij mij aan, wel bij een junk-achtig typ even verderop.Doken die stillen er meteen met 5 man op, was wel spectaculair.Leuk als detail-scene op het perron.Nu ik erover nadenk, Plankendam is ook grensstation Misschien moet de plaatselijke politie daar ook maar eens een raid op het perron doen.Hendrik Jan
grensposten hoeft niet persee.. douane controleert alsnog wel gewoon een parkeerterrein waar iemand staande word gehouden leuke scene.. eventueel nog met een arrestatie ofzo
grensposten hoeft niet persee.. douane controleert alsnog wel gewoon een parkeerterrein waar iemand staande word gehouden leuke scene.. eventueel nog met een arrestatie ofzoDoet medenken aan die keer dat ik in Maastricht op het perron stond, omringd door "stillen" met een hasjhond.Lang haar, dan val je binnen het profiel, zeg maar.Bello sloeg trouwens niet bij mij aan, wel bij een junk-achtig typ even verderop.Doken die stillen er meteen met 5 man op, was wel spectaculair.Leuk als detail-scene op het perron.Nu ik erover nadenk, Plankendam is ook grensstation Misschien moet de plaatselijke politie daar ook maar eens een raid op het perron doen.Hendrik Jan