@sander: ik zie links 20 recente berichten waarvan 3 niet over treintjes, al staan er bij 1 wel treintjes in (dat teldraadje, dat ik extreem suf vind maar ik ga daar dan niet overal over lopen huilen zoals sommige anderen zodra een draadje hen niet aanstaat) dus wat is het probleem nou precies?
@Chris: dat waren nog es tijden he!
Daar gaat het niet om. Het gaat om mensen die in een draadje, dat heel nadrukkelijk nergens over gaat, langs komen om te roepen dat het nergens over gaat.
@ Bart: je snapt me niet geloof ik. Wat jij hier nu doet lijkt namelijk verdacht veel op in een schoenenwinkel om bananen roepen en dan blijkbaar ook nog met het idee dat jij het toppunt van fatsoen bent.
Ik ga mijn boots maar weer eens aantrekken voor de fotoshootDat alles in de hoop dat strakt het knopje "moraalridder uit" gevonden is.
@henk: tja, das iets lastigs, 25 jaar van andermans leven inhalen in 5 jaar ofzo. Tis maar net waar je toevallig tegenaan loopt want als je de tv aanzet kom je van reve en van koot en bie nooit meer wat tegen. En ondertussen moet je al het leuks van tegenwoordig dan ook nog zien bij te houden... nou ben je daar gauw mee klaar, dat scheelt.