Achwelja, de afgelopen 1 a 3 jaar is zo ongeveer al het op de hoofdbaan toegelaten museummaterieel net allemaal voorzien van ATB-E met de nodige kosten en vele manuren. Teneerste zat geen museum te wachten op die moeite, en al helemaal niet voor een termijn van de tijd waar men dit nu opdoet lijken en ten laatste zit geen museum daar nogeens op te wachten...
Niet, daarvoor moeten ze op deskundigen vertrouwen. Maar deskundigen zijn het ook niet altijd eens en kunnen zoiets niet afwegen tegen al die andere belangen en tegen al die andere dingen die ook nog in Nederland nodig zijn en geld kosten. De taak van politici is dus prioriteiten stellen en knopen doorhakken, het liefst zo goed mogelijk geïnformeerd en zonder geweld of corruptie. Einde les maatschappijleer.
ik weet niet wat voor speciaslisten ze dan ingehuurd hebben... maar ze hadden beter zich eens kunnen afvragen wat ze ermee bereiken t.o.v. bestaande systemen (atb ng+ vv)
Dat het een Europees systeem is en dat je op die manier standaardisatie en lagere kosten krijgt? Ik roep maar wat.Stel je eens voor dat je een andere browser nodig zou hebben om naar beneluxspoor.net te kijken dan naar nos.nl. Daar zou je niet vrolijk van worden. Maar dat is wel de situatie die we nu hebben met internationale treinen.- Peter
- machinist mag maximaal 3 landen en daarvan de systemen kennen.
maar werkt alles niet prima zo, het zorgt ook voor minder werk als 1 machinist door heel europa kan. ipv. 4 machinisten +lokgr
Dat is onzin, want één machinist kan nooit vier diensten achter elkaar doen. Zodra hij aan z'n rijtijd zit, moet hij afgelost worden.