Geld is niet mijn belangrijkste drijfveer (al geef ik dat liever uit aan treinen dan aan een compressor). Zo'n airbrush compresor is gewoon een kwestie van kopen/bestellen.Voornaamste drijfveer is de compactheid, omdat ik ook wel eens iets op zolder wil spuiten.Een regelsetje heb ik op de zaak nog wel liggen
Revell heeft een setje met een wel heel kleine compressor... KLIK
Kijk eens bij de airbrushshop Almere,...
gelukkig zijn vw kevers dik gezaait op de sloop en kost het niks meer . Je hebt die compressor zeker begin 80-er jaren gebouwd . Voor dat spul betaal je de hoofdprijs nu. Ik heb al jaren geen kever meer op de sloop zien liggen en kom er toch bijna wekelijks.
Kan anders is bij www.detectorshop.nlBlack Bull compressoren.Leuk spul voor niet teveel geld. compressoren zijn kompakt , redelijk stil en heb er zelf ook al mee gewerktMee dan voldoende voor omspuiten en weatheren van modellenHeb deze trouwens thuis ook staan. Ze hebben soms ook leuke combinatie aanbiedingenGreetz Peter
Tja, ik weet niet hoe het bij compressors zit, maar die HBM spulletjes bij ons zijn van twijfelachtige kwaliteit. Wij hebben hier ook een ultrasoon van ze staan. "Het geheel is in RVS uitgerust", maar het roest als een malle... Keertje teruggestuurd, nieuwe gekregen. Roest weer als een gek...Groet,Richey
Kan anders is bij www.detectorshop.nl