HoiNog even voor de duidelijkheid. De HUSA wijkt dermate af van het voorbeeld (stelbalk, schuine dakkanten en cabines) dat ryoco nieuwe kappen gaat produceren.Verder wordt de rode lokomotion 189 nog even vastgehouden om er de passende rode sneeuwschuivers bij te kunnen leveren, en komen er voor de blauwe variant ook blauwe sneeuwschuivers beschikbaar.bart
@lokpaint : ik denk niet dat Roco nieuwe kappen laat produceren, alleen nieuw gespoten kappen gaat leveren.Daar bedoel ik mee, er komen geen constructie wijzigingen.
Krijg net bericht dat het inderdaad echt nieuwe constructies worden, dus niet alleen overspuiten.Dus inleveren die hap.
Ik denk niet dat Roco nieuwe kappen laat produceren, alleen nieuw gespoten kappen gaat leveren.Daar bedoel ik mee, er komen geen constructie wijzigingen.
We kunnen ook wachten op de husa loc van piko, die zal correct zijn! :-)Gr. Silvester
Nou nee he, daar klopt geen enkele panto van.(als we de vergelijking daar op houden)
Men kijkt nog naar de stroomafnemers.
De 096 is geschikt voor Duitsland en Nederland en wordt ook in beide landen ingezet. Je kunt hem zien tot in Weil am Rhein op steenworp afstand van de Zwitserse grens.
Vergelijking met de opschriften en kleuren!
Dat mogen ze vaker doen, liefst voordat het model in de winkel ligt. De CityNightLine kocht ik voor een mooie prijs (voor mij mooi, voor Roco wellicht wat minder) maar nieuwe stroomafnemers zouden €73 kosten en dat is toch wat veel van het goede.Maar: verder goede actie van Roco.- Peter