vind de tussenrijtuig geweldig, alleen een aantal vraagjesa) met wat voor matriaal heb je de tussenwagon verlengt? en hoelang heb je heb verlengt?b) met wat voor matriaal heb je het dak dicht gemaakt en heb je het dan boven op het gat of erin?c) heb je kleinspoor verf gebruikt of ander soort?
is het ook noodzakelijk om te verlengen? je hebt er ook een grote raam in gedaan, heb je die dicht gemaakt met plexiglas? en als het noodzakelijk is hoe heb je die bochel zo mooi gekregen? dus je hebt de styreen met putty vast gemaakt aan de rijtuig?
heb je aan de bijde kanten de achterkant afgezaagt en dan een nieuw gedeelte erop gezet of heb je de verlenging meteen erop gezet en de hoekige zijkanten met styreen gedaan of meteen met plamuur of kan je ook een half cm van een ander irm af zagen wat is het makelijkste, heb een irm tussenwagon voor me staan en geconstateerd dat verlengen noodzaakelijk is om de panograven er goed op te plaatsen, je hebt er ook een grote raam in gemaakt hoe heb je die dicht gemaakt en zit er bijde kanten een grote raam? dus niet aan zelf kant maar tegenover elkaar.
@ jumboyIk heb even een verbluffend simpele vraag!Je wilde graag als ik het goed gelezen heb met 2 V-IRM 4tjes aan elkaar gaan rijden. En de schaal is H0Even snel gerekend zijn dat 8 bakken en dus een lengte van 2meter 50. (ik rijd N dus corrigeer me maar wanneer nodig)De vraag...Heb je een plaatje van jouw perron?! Ik neem overigens aan dat je ze dan in digitaal multitractie laat rijden.. Met vriendelijke groet,Mark