Gebeurt dat hier ook of worden deze leden over het hoofd gezien.
Het is me opgevallen dat het ledental bijzonder hoog is nl., 5605.Als ik de leden lijst doorkijk en klik op willekeurige leden blijkt dat sommige sinds 2010 geen activiteit hebben gehad of ingelogd zijn geweest.Het forum die een link heeft met puntjes in de rails schrijven deze leden uit nadat zij niet reageren op een herinneringsmail.Gebeurt dat hier ook of worden deze leden over het hoofd gezien.Grt, Ronald.
Tot 2 weken geleden was m`n account nog niet verwijderd, anders krijg ik geen mails meer, toch.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Het forum die een link heeft met puntjes in de rails
Hoe ironisch dat je een volkomen nutteloos bericht begint met "lekker belangrijk". Lekker belangrijk inderdaad wat jij er van vindt.- Peter
Neemt niet weg dat ik de reactie van Peter Korsten in deze betreurenswaardig vind. En dit soort reactie's maakt dat ik steeds minder actief deelneem aan BNLS .
De opmerking "lekker belangrijk" sloeg niet op jou persoonlijk, maar op het feit dat er hier nog gebruikers geregistreerd staan, terwijl ze in 2010 hun laatste bericht geplaatst hebben.
Lekker belangrijk inderdaad wat jij er van vindt.- Peter
Tuurlijk, ik ben immers het gezicht van BNLS. Als ik me minder zou gaan bemoeien met BNLS vanwege wat ik zoal lees, dan was ik al lang geleden opgestapt.Nee, gewoon een zekere allergie voor 'Milicomarty's neiging om over bepaalde zaken mede te delen hoe onbelangrijk hij het allemaal vindt. Leuk, maar wat voegt het toe?- Peter