Kunnen wij als gewone zielen dit ook ergens verkrijgen ?
Die lange oranje heb ik ook gemaakt, alleen bij het uitprinten liep het al uit, ook met zo,n testors setje.Denk dat het aan de inkt van de printer ligt, ik heb een epson met orginele inkt, wellicht dat het bij een HP wel goed gaat.Mijn vader heeft een HP dus wil ik het daar ook eens proberen. (ergens opzolder heb ik ook nog een oude HP staan bedenk ik me net)Wil eerst nog even ander decal papier en een andere printerproberen, lukt dit niet dan hou ik me aanbevolen om wat transfers van je over te nemen.Gr Peter
Dank dank dank... Ja die Daf straalt een appart sfeertje uit... maar dat heb ik zowiezo met oude VGL wagens... ze zijn uitermate saai maar ooh zo lief
Nee, de wagens Decals maken lukt me wel
@ChrisAls ik zie wat jij met veel geduld al voor elkaar krijg zal de shapeway commer geen probleem moeten zijn. Ook de andere wagens, als je de juiste onderdelen kan verkrijgen, moet je toch wel lukken.Het is dat de tij me ontbreekt op dit moment, maar zou dolgraag de daf cabine's in 3D willen tekenen.Dan worden de modellen alweer wat bereikbaarder..@jussieDe epson iseen fotoprinter en blijkt tot een ramp te worden, of ik doe iets net goed...Gr Peter