Potver!!!.......zit trouwens net goed die foto´s te bekijken...Ik heb geloof ik een flater gemaakt met het beladen van de autowagens...Bij de cobelfret wagens van LS models zitten zakjes meegeleverd met heel veel gele klemmetjes erin...die dienen om de auto´s bij de wielen te borgen. Ben vorig jaar herfst een dag per wagen aan het klieren geweest om die klemmen mooi tegen yde banden van de Fords te zetten, zie ik op de foto´s dat ze die klemmen gewoon in de lengterichting van de wagen hebben gezet, en dus niet gebruikt worden- Kan ik dus weer mooi overnieuw beginnen!.....grrrrr .....nou ja, scheelt weer een hoop gemier voor de volgende wagens......fijne hobby is dit toch
zoiets?
Handrem is niet genoeg. De auto's blijven veren en verspringt wel eens een klein beetje. Zo' beugel haalt m terug naar zijn plaats.
De combi's waren 30wagons lang komt uit op z'n 1km trein.In nederland kwam de groen gele ze nooit afleveren. Een 1700/1800 brengt hem meestal naar de haven te vlissingen. Een dieselloc werd hier voor ingezet.
Ja ernstig fraai Mag dat ? Met uw naam bij de foto