Dion/Ruud,als ik het allemaal van de roco meneer in een filmpje over de neurenberger messe goed gehoord heb zijn de nieuwe modellen 70 euro, ook de BR01 die Ruud noemt. Vroeger was het inderdaad (veel) meer.Fred
Maar je kunt de toeters en bellen ook uitzetten.
Zeventig euro's aftikken voor iets wat ik NIET ga gebruiken? O wacht, ik ga het wél gebruiken, namelijk UIT zetten. Da's wel 70 ballen waaard ja.
Uit laten zetten in de winkel is volgens mij niet nodig, dit kun je zelf. Tenminste bij mijn soundloc's via f1 aan of uit.
Ik denk dat de lijnen die nu deels uitgezet zijn een vervolg krijgen (een goedkope lijn: eenvoudige uitvoering; duurdere lijn: meer gedetailleerd; dure uitvoering: incl toeters en bellen). Althans daar hoop ik wel op, anders worden het weinig treintjes vrees ik zo (voor mij dan).Groet,Michel
En je hebt gelijk, bij TV, auto, telefoon e.d. krijg je een hele lading nonsens mee die je niet gebruikt, maar je hoeft daarmee niet accoord te gaan.
Bv hoeveel van de mogelijkheden van de tv gebruik jij die er op zitten. De zaken die je niet gebruikt betaal je ook voor.