Maar, kan ze ook koken?
Van alle grote locaties is de horeca uitbesteed, en heeft de organisator , in dit geval de modelspoororganisator, geen enkel grip op, en heeft dus helemaal niks te maken met de stelling die Han hier neerzetEr wordt gelezen, en dan worden er weer dingen bijgehaald die er helemaal niks mee te maken hebben, knap toch weer elke keer Ontraxs een melkkoe ?? , mwahahahahaahah ik heb leuke gehoord, maar deze vind ik echt top, tenzij je het meent, dan weet je echt werkelijk waar niet waar je over praat
I of en mooie vrouw erbij geven, als de basis niet ok is hoef ik ook geen korting. Ik kom voor het evenement zelf. Hoewel er te praten is als ze heel mooi is.
Als ik het toch zo lees is een bezoeker toch alleen maar iets wat er helaas bij hoort. Als onze hobby maar uitgeleefd kan worden is het goed.En dat de horeca is uitbesteed maakt mij als bezoeker toch niet uit. Het gaat om het totale plaatje en dan kunnen al die mooie banen nog zo liggen te schitteren als de rest bagger is komt het nooit boven het zesje uit.Voor mijn gevoel reageert men hier meer uit de functie exposant en niet als Bezoekeren dat zijn toch degene die het speeltje moeten betalen.
dan kunnen al die mooie banen nog zo liggen te schitteren als de rest bagger is komt het nooit boven het zesje uit.