Oha, dit is leuk om te zien! Een hoop ouwe bekenden, als ik me niet vergis Die Pruissische G8... schitterend! Wist je dat dit model (nou ja, toen GFN met de G8 voor het eerst uit kwam, eind jaren 1960 was dat) zo'n beetje het allereerste model met de aandrijving in de tender was? Fleischmann was toen erg vooruitstrevend En dat seinhuis... is dat nog de originele van Pola/Quick of de KIBRI-klassieker?Prachtig, ga zo door! Heel leuk!!
Mooi om de ontwikkeling zo te zien en met een beetje fantasie is niks mis . Rijlengte is er in ieder geval genoeg, zo is een trein tenminste even onderweg. Die laatste loc is als ik het goed zie van Piko, zo een staat hier ook nog. groet Marc
Dus wèl de Pola! Vroeger had je ook nog Pola/Quick... daar had ik 'm van, moest je de traptreetjes één voor één inlijmen Maar in de grond hetzelfde model dus Mooie foto's hoor, heerlijk om naar te kijken En dan die draaischijf... meneer maakt even van niks een draaischijf Daar moet je toch eens even wat meer van vertellen