Rechte bochten is idd een vreemde kreet van mij. Ze liggen alle vier precies in het midden en zijn haaks.Probeer ook de bochten iets creatiever neer te leggen.Bv een ruimere bocht, een bocht met een slinger erin, een bocht met een recht stuk erin etc..John
Marnix ik vind het een leuk banenplan. Wat je misschien kunt doen is de wissel verbinding bij het station omdraaien zodat je van het rechter spoor ook het perronkopspoor op kan rijden. Dan kan je daar echt met een trein keren.Groetjes Michiel
Als het mogelijk is zou ik onder het station een paar opstelsporen maken dan kun je matrieel wat je even tijdelijk niet nodig hebt opstellen lijkt mij er wel leuk uit zien. Dat is duidelijk iets wat ik ben vergeten op mijn baan. Maarja ik heb daar ook geen plaats voor.
@Marnix,Hoewel je 4x erg krappe bogen gebruikt, vind ik het geheel toch wel interessant. De combinatie van modules versus vaste baan is slim. Voor de bogen zijn meerdere leuke oplossingen te bedenken. Zorg er in elk geval voor dat ze "uit beeld" zijn.Kijk voor de aardigheid (nog) eens in onze encyclopedie: http://www.modelspoorpraktijk.nl/main.php/sec60/sec121Groetjes,Hans van de Burgt