is er ook een gele plan U bewaart ? ( dus niet rood gelikt )
Vanmiddag op weg naar mijn werk , kwam tot mijn stomme verbazing op de A28 [stukje snelweg zwolle zuid /zwolle noord ] mij een dieplader tegemoet.Op die dieplader stond een tussenbak die naar mijn mening wel eens afkomstig zou kunnen zijn van een plan U.[vorm ramen enz,..]
Hoeben in hasselt... daar dacht ik nu niet direct aan, want vanaf het opstelterrein is de gekozen weg over de A28 een flinke omweg.
Hoeben in hasselt... daar dacht ik nu niet direct aan, want vanaf het opstelterrein is de gekozen weg over de A28 een flinke omweg. Dan zal het transport bij Zwolle noord eraf moeten en dan de nog drukkere Zwartewaterallee moeten volgen? niets is onmogelijk natuurlijk!!
Ik kwam op 2 mei de motorbak (of hoe dat ding ook heet) tegen, vlak bij afslag Nieuwleusen. Dus ze vinden wel vaker plaats blijkbaar. Ik weet niet precies waar Hoeben in Hasselt zit, maar als je er bij Nieuwleusen afgaat heb je een vrij makkelijke weg voor een dieplader richting Hasselt. Soms kan je met een vrachtwagen (en dan met name met speciaal transport) beter een stukje omrijden (kan uit ervaring vertellen )
de plan u's zijn inderdaad gesloopt.Ze zijn van de ondekant gestript en per dieplader naar Hasselt gegaan.4 bakken per dag.ik werk op dinsdag voor Stibans in Blerick. Ik heb het van dichtbij mogen aanschouwen snik snik.Vandaar dat mijn volgend bouwproject een plan U in 1 op 87 wordt.
NS vond dat Hoeben geen spullen uit de Railhopper mocht geven/verkopenEn er zijn toch een paar stoelen weg gegaan.Want in het contract staat, net zoals de vorige keer, Alles MOET vernietigd worden.En als dat niet gebeurt, Krijgt Hoeben problemen.Ik vind wel dat de NS het de spotter/liefhebber moeilijk maakt. mvg,Stijn
Meimer daar nou ens niet zo over,het mag niet en daar kun je wel eeuwig over discussieren dat het zonde is en nergens op slaat. Het is zo, en niet anders helaas.