Ik kan wel wat verslechteringen opnoemen hoor...Bovendien, de door jou gememoreerde "verbeteringen" zijn alleen van toepassing als je automatisch opladen gebruikt.
Prorail probeert het echt maar NS besluit vervolgens, terwijl er op grote delen van het spoor nog niets aan de hand is, de halve dienstregeling de nek om te draaien: die beslissing wordt denk ik genomen door iemand die weinig werk-vloer ervaring heeft, maar in een warm kantoor zit.
Ik moet als incidentele reiziger dus nog steeds naar loket/sigarenboer of een automaat, net als vroeger.En als niet-incidentele reiziger zet ik wat meer geld in een keer op mijn kaart, zodat ik 5x heen en weer kan, net als vroeger.Die voordelen gerelateerd aan het zonder nadenken instappen, zijn er echt alleen maar als je automatisch opladen hebt.En mijn vertrouwen is TLS is niet dusdanig dat ik zelfs maar zou overwegen om de daarmee samenhangende risico's te willen nemen.
Ik ga een ijsco halen bij de sigarenboer om de hoek