Wat voor (functie-?)decoder kun je er het beste instoppen? Moet je echt op die van LSM die in de bijgeleverde gebruikershandleiding staat wachten?Ik heb m'n exemplaar woensdag opgehaald, maar m'n winkelier had zelf geen passende decoder, dus ik heb nu een Bs met steeds afwisselend front- en sluitsein. Verders een heel mooi model, kleurverschil en hoogteverschil van klasseaanduidingen en gele lijnen zijn te verwaarlozen, vind ik, zeker op een afstandje. Bart
Het is een fraai stuurstandrijtuig geworden, alleen die plateaus boven de buffers dat is niks.Toen de NS 1300 van Rivarossi uitkwam met die dikke seinbalk was er heel snel een nieuwe seinbalk geetst.Dus wie is handig met etsen en kan hier dan dus een nieuw ets deel voor maken met mooi roostermateriaal?Volgens mij is deze voor alle stuurstanden dan te gebruiken.Misschien wel een leuke Beneluxspooractie.Rob
Het enige wat ik niet snap is hoe de eventuele cabineverlichting aangesloten moet worden, er staat alleen aangegeven waar Aux 1 zit en de powerpack maar de overige soldeereilandjes zijn niet benoemd. Iemand hier een idee over?
@Bartje: Lokpilot Fx 3 past precies
Aan nieuwzilveren roosters werkt men al
Heb nu de decoder in de stuurstand een ander adres gegeven maar nu moet ik de stuurstand apart bedienen met verandering van rijrichting.