Stuur maar foto's Ik mail ze wel
Een DO 2000 bakwagen met aanhanger uitvoering zou ook een welkome aanvulling zijn.
Zonder meer!Nu maar hopen dat ze een deelmal hebben en ook: -de latere uitvoering gaan leveren met de trapizium vorm-de slaapcabine uitvoering-een Az1900 uitvoeringVoor de rest geen wensen Chris ga jij lobbyen
De AZ 1900 was een 6x6 en had de Kikker Daf cabine en geen DO cabine.
Had Van Gend en Loos deze ook niet? Dat lijkt mij wel wat...
Jazekers! Als het goed is wordt daar aan gewerkt 1200blauw. Ik ben zelf aan het achterhalen of 'Verkade' koekjes uit Zaandam ook deze variant in hun vloot hebben gehad.Jeroen
Zoek eens op www.ebay.deZoek op Daf en er staan er genoeg.............Wil zelf de "Frans Maas" uitvoering nog hebben....Groeten,Michael
:)Hallo alle inzenders van de Daf 2000 DO.Verkade heeft inderdaad een 2000 DO gehad alleen dit wat een tandemas motorwagen met een tweeassige aanhangwagen ook van DAF met kenteken BB-01-10 en een dagcabine.Het was een gesloten opbouw d.w.z. Verkade heeft veel auto's gehad met schuifzeilen (voorloper van de hedendaagse zeilenauto's).De auto heeft jaren dienst gedaan op de stad Luxemburg waar een verkooppunt was van Verkade.En hij heeft gereden op Armentieres (bij Lille). Hier was een fabriek van Cake wat Verkade verkocht in Nederland en hun verkochten Verkade produkten.