Hoiroco183 Arriva.Blijkbaar heb ik toch een andere versie...bij mij staat er ALEX op de zijkantenbart
Nou dit zijn printplaatjes voor mijn electronisch blok systeem: of/of geeft een stroom signaal door of niet.RWS is een printje om een stroomstootje van een reed contact (die met een magneetje bediend wordt) te versterken, anders branden de contacten van de reed schakelaar in door de te hoge stroom sterkte.Voeding, de printjes hebben een gestabiliseerde voeding stroom van 12 volt nodig om goed te werken.Achterborden, hierop steek je de printjes en aan de onderkant verbind je ze met elkaar,
Nou Peter, je heb behoorlijk in de buidel getast! Maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd naar een foto van de Big Boy met de veewagens op je baan.
Ik ken die schrikmomenten....Vorige week nog deze....En dan mag je weer wat uitleggen, hoeveel goedkoper dan in de winkel dan ook... Fred
Zo dat is zeker even een investering, nieuw bij Conrad voor € 299,-Maar dat is zeker iets dat ik wel zou willen hebben, ga maar weer eens op strooptocht over MP en Ebay