Dan bij deze mijn dank aan Henk. By the way: De Henk die bezig was aan een Noorse baan?Enig idee hoe het daar mee staat?mvg,Gert
Valt wel mee toch? Het heeft dit jaar bijna 5 pagina's geduurd voordat iemand ging emmeren over buggys en rugzakken Laat die lui alsjeblieft wegblijven en zich in hun eigen ellende wentelen. Dan kan de rest weer genieten van een geweldig evenement op een geweldige lokatie!Groet,Tjalling
Dank je Gert, en ook dat klopt. Ik was bezig met een groot project rondom Narvik-Kiruna. Echter, ik heb mede door OntraXS!, andere projecten tussendoor, reisjes naar Nieuw Zeeland en een zware baan gewoonweg geen tijd om te bouwen. En omdat mijn medebouwer aan de andere kant van het land woonde werkte het uiteindelijk gewoonweg niet. De baan is best vergevorderd, alleen voorlopig ff niet. Met de tentoonstellingsbanen heb ik inmiddels voor OntraXS! wat vooruitgewerkt, OntraXS! 2013 is eigenlijk ook al volgeboekt qua banen...Cheers,Henk
Zoals hij zelf aangeeft: voor 2013 is er niet eens plaats voor Maar wat goed is, komt vanzelf..