wat versta je onder een normale baan ??Die Turkse baan is zover bekend de enige Turkse module baan op deze aardkloot, dus wat daar normaal aan is ?
Zoals het commentaar van Pa Reve op elk boek dat zn zoon schreef: "er komt weer geen normaal mens in voor"
gaat alleen maar over sperma tegen het behang enzo.
En ik vind z'n boeken saai, gaat alleen maar over sperma tegen het behang enzo.
treintjes die elkaar op leven en dood achterna zitten tussen zuurstokkerige huisjes en scenery. Beetje marxwolde in het ragkwartiertje maar dan met dure soundlocs in plaats van een trix-hondekop.
wat versta je onder een normale baan ??
Die dure soundloks proberen boven het geschreeuw uit te komen met hun speakertjes. Buiten deze modelbanen (zit helaas geen Engelse baan tussen) niet vergeten het grote aanbod aan buggy's, rugzakken en gebler. Nee aan dit soort vermaak verspil ik mijn tijd niet.
11 banen van meer dan 8 meter, langste 21 meter 1 Belgische2 Nederlandse 1 voor, 1 na 1 Turkse1 Luxemburgse4 Duitse2 amerikaanseAlle 11 zijn gedeeltelijk of geheel een Primeur in de Eu
Buiten deze modelbanen (zit helaas geen Engelse baan tussen) niet vergeten het grote aanbod aan buggy's, rugzakken en gebler. Nee aan dit soort vermaak verspil ik mijn tijd niet.
En daar gaan we weer.....