Hieruit kun jij alles al opmaken?Dan ben je een echte über briljant man!!Uit dat stuk tekst komt alleen naar voren dat er een 1200 in aantocht is maar niet welke Fabrikant....Het is een knap staaltje werk als je denk dat je uit dit stukje tekst direct al weten kunt wie er ook nog mee uitgaat komen...HULDE voor jou!! Ik ben benieuwd of je dan nu per direct ook durft te voorspellen welk termijn van het jaar (?) dat de lok zal gaan uitkomen inclusief het aantal uitstellen van het model....Groet: je weet wel.
Wat is eigenlijk ontopic in dit draadje Bob?Verder gissen wie mogelijk met een 1200 komt? Dat geeft de titel in ieder geval wel aan......Jeroen
Jammer dat er wat insiders boven in Nederland hun mond niet kunnen houden.@ Chris: Jammer dat je het zo beziet. Ik heb zowieso niks gezegt.Het enige wat ik aangeduid heb is dat het al een paar keer is voorbijgekomen....daar zit het verschil in.Als een van de overigen hier uit het Noorden het vuur hoog opstookt moet die persoon dat zelf weten....Maar dit fenomeen is ook bij de Artitec 3700 zo gegaan....Ik vind dit raad plaatje wel leuk om te volgen....zeker tot Neurenberg....Groet:Menno
@NS8714: Je zou verrast kunnen zijn als je eens wist wie er mee op de proppen kwam met dat nieuws!!Greetz:MennoHieruit kun jij alles al opmaken?Dan ben je een echte über briljant man!!Uit dat stuk tekst komt alleen naar voren dat er een 1200 in aantocht is maar niet welke Fabrikant....Het is een knap staaltje werk als je denk dat je uit dit stukje tekst direct al weten kunt wie er ook nog mee uitgaat komen...HULDE voor jou!! Ik ben benieuwd of je dan nu per direct ook durft te voorspellen welk termijn van het jaar (?) dat de lok zal gaan uitkomen inclusief het aantal uitstellen van het model....Groet: je weet wel.
Je zou verrast kunnen zijn als je eens wist wie er mee op de proppen kwam met dat nieuws!!Greetz:Menno
Laat ik het zo zeggen....er zijn een aantal die het goed hebben!!in de eerste 5 pagina's komt ie al een keer of 2-3 voorbij & verder 1 die het vuur wel enorm hoog opstookt....Greetz:Menno
Man, hou toch je k*p met je geleuter. Interessant-doenerij. Verschrikkelijk.