Raar dat iedereen een geruisloze machine wil,en daarna willen diezelfde mensen er een geluidsdecoder inbouwen
Alleen al op dit forum kom je minstens vijf 'oplossingen' tegen, waarbij opvalt dat iedereen de oozaak ergens anders zoekt en iedereen geweldige resultaten belooft. De overeenkomst is dat als ik het probeer, het resultaat altijd vies tegenvalt.
De speculaas is nog niet op dit jaar... dream on, ik zie niet zomaar een 1200 meer komen als nieuwe ontwikkeling, daarvoor is de markt niet groot genoeg meer.
Stil ... alweer?Sorry Bart, maar dat heb ik vaker gehoord. Alleen al op dit forum kom je minstens vijf 'oplossingen' tegen, waarbij opvalt dat iedereen de oozaak ergens anders zoekt en iedereen geweldige resultaten belooft.
Die 1200 komt wel, Roco had hem al eerder in de planning, maar die is, om mij onduidelijke redenen, uitgesteld/afgesteld.Waarschijnlijk gaat nu een ander merk er mee vandoor ( Artitec is het niet denk ik, blijft Riva over via Overbeek. Die hebben toch al ervaring met 6-assers --> 1300 )Zeker gezien wat hints die her en der op dit forum ronddrijven Gr. Remco.
HoiOplossingen van gelijkstroomrijders werken natuurlijk ook nooit. Je moet marklinist zijn in hart en nieren om de basis te begrijpen bart
Officieel dwz en publique is hij door Roco niet aangekondigd nee....Gr. Remco.