Totaal aantal stemmen: 78
Poll gesloten: 14 December 2011, 21:25:32
te korte dag .Zoiets als Den Bosch stond me best wel aan, maar zal eens een lichtje opsteken wat in haarlem kan.
Zoiets als Den Bosch stond me best wel aan, .
"vrienden van Beneluxspoor"
Die aanhalingstekens geven (misschien onbedoeld ) weer welke status "ze" hebben
Zoals jullie weten houden wij in 2012 de eerste Beneluxspoordag in Den Bosch.Eerder was er sprake van dat we die zouden gaan houden bij Railz Miniworld in Rotterdam.Aangezien dat niet door ging leek me het echter wel leuk iets anders te organiseren:Een ontmoetingsdag bij Railz Miniworld, geen demo's en workshops maar elkaar gewoon eens spreken in het echt!Wat houd dit in:10.00-11.00 uur ontvangst met koffie en gebak.11.00 - 12.15 / 12.30 uur rondleiding12.30 - 13.30 uur lunch*13.30 tot sluitingstijd: De banen van Railz bekijken.We hebben een korting gekregen van Railz op het totale pakket. :Prijs:Inclusief lunch: Volwassene: € 28.00 per persoonZonder lunch: Volwassene: € 19.00 per persoonvrienden van BeneluxspoorInclusief lunch: Volwassene: € 25.00 per persoonZonder lunch: Volwassene: € 16.00 per persoonKinderen (3 t/m 12 jaar)Inclusief lunch: € 22.00 per persoonZonder lunch: € 15.00 per persoonVoorlopige streefdatum is 14 januari 2012.Dit is nog een peiling. Als er voldoende animo is, volgt de officiële aanmeldingsprocedure + betaling *Dit betreft : Twee belegde broodjes naar keuze met dagsoep en een drankje (fris/melk/koffie/thee).
Jongens te duur te korte dag en daarbij vind ik januarie en februarie wat weers invloed betreft wat riskant.