Kortom, met garantiezaken ga je naar de verkoper. Niet bij auto's daar kun je wereldwijd bij elke verkoper terecht.
..., zeker met de komende crisis,
zo gaat die wel komen ja
Daar bedoel je dan toch MTH mee, neem ik aan, want die leveren zaken met problemen, waarbij de garantie in jouw ogen niet geregeld is zoals jij het zou willen hebben. Ik zou geen MTH meer kopen. Dan heeft de Nederlandse importeur daar ook geen last meer van.
je hebt leuke klanten, rare klanten, zeurklanten, makkelijke klanten...... onredelijke klanten donder ik er sowieso uit, dan maar geen service verlenen
Echter het is echt niet alleen maar MTH, momenteel veel wat made in China is kun je echt geen trein meer noemen. Mat46 gekocht en wat denk je. Rijdt niet eens, moest eerst volledig gerestaureerd worden. Afgebroken draadjes, te korte draadjes, slechte solderingen, loopt niet door normale bochten waar anderen dit wel doen, enz...zo nieuw uit de doos.Groeten,Henny
En nog even de uitspraak dat er geen rooie cent aan te verdienen valt. Als dit echt zo is waar leven jullie dan van.Groeten,Henny