ik denk dat ik het snap, dus ik heb een lc adapter voor bijde nodig en iets wat het railsignaal maakt?gr
Een booster is een stukje elektronica die de commando's van de handregelaars/computer interface en dergelijk omzet naar een digitale rail spanning.
ik denk dat ik het snap, dus ik heb een lc adapter voor bijde nodig en iets wat het railsignaal maakt?
Dat is toch eigenlijk ook niet helemaal volledig en wil je toch even verbeteren Michael. Sorry.. Aard van 't beestje.
ik heb de site van uhlenbrock bekeken, waaruit ik heb opgemaakt dat ik een centrale nodig hebt (lieft de daisy) die ik op derail kan aansluiten. en dan kan ik evt verder uitbtreiden met multimaus/lokmaus. maar ik zit nog met 1 ding, hoe sluit ik op de rail de spanning aan en heb ik verder trafo's nodig. of geld het gene wat michael zij (dit vraag ik me af omdat de site van uhlenbrock dit aangeeft.https://www.uhlenbrock.de/intern/index.htm (kijk bij produkten/adapter/mobile station))gr
Volgens mij wordt daisy niet meer verkocht.
Hoi,Daar gaatie ( nog een keer )Een LocoNet systeem heeft een z.g. Command Station nodig. De bekensten zijn IB, IB-IR, IB-BASIC, IB-COM, Daisy-System, Digitrax Chief...