och, als je maar iets graag genoeg wilt, maakt de afstand voor 1 keertje niet zo uit lijkt me en als het echt zo'n succes blijkt, hou je toch gewoon regio bijeenkomsten.en zo niet , dan wordt het ook gezellig, want dan blijven de piepers ( te duur, te ver, te stom, niks an) vanzelf weg sorry hoor, is er eindelijk een heel leuk idee, en waar mesnen zich voor in willen zetten, staan er weer hele colonnes vooraan te roepen wanneer/waarom ze niet komen, en waar alles aan voldaan moet worden, en gaat men uit van de negatieve dingenWaar het ook is, wat het ook kost, ik ben er , zal me echt een worst zijn waar het iskomop mensne , beetje positiever in deze tijd kan geen kwaad.en nee, voor de citroenen, ik heb geen tijd en geld zat, ik ben gewoon zelfstandige ondernemer die minimaal 60 uur per week moet sappelen voor een paar centen, zei het dat ik het met veel plezier doe
Is in de vakantie niet onhandig vanuit Railz, ivm hogere bezoekersaantallen door de vakantie?Of maakt dat niet uit?
Kan ik de poll nog aanpassen van misschien naar nee?
Of is de bereikbaarheid en beschikbare parkeerplekken met auto in de nabije omgeving inmiddels verbeterd t.o.v. een jaartje geleden?