author=Chris80 Ik kan zulke bussen nooit vinden :-(. Wie verkoopt deze?
Toen ik er om 12.40 uur uitliep kwam ik bij de uitgang van hal 2 een camera tegen met een knaapje er bij. Daar heb ik even mee gebabbeld omdat hij zei weinig tijd voor zo'n hoby als deze te hebben. Hij kwam me wel bekend voor maar ik dacht dat het tv utrecht of zoiets was..... Leuk om te lezen dat Filemon het was, in het echt zien die lui er toch anders (lees gewoner) uit. Klein kereltje ook...
De bussenman staat bijna tegenover MTE op Houten....
Niets te zien geweest, wel een item over poppen. Was je wel op de modeltreinbeurs?
Hihi daarom zien ze die bussen man nooit staan, iedereen staat te gapen bij al het moois wat MTE te bieden heeft.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het vanavond wordt uitgezonden."De week van Filemon" op Nederland 3 (of net3 ofzoiets; hoe heet dat tegeswoordig... ) om 19:25.Allemaal kijken dus! Gr Marco.nee mij ga je niet zien want ik was er niet...
dan ben ik wel erg benieuwd hoe belachelijk wij modeltreinspoorders worden gemaakt vanavond.
Nu, dat programma komt, na enig google werk, altijd op dinsdag, dus toch niet zo betrouwbaar, die bron Op http://www.modelspoorbeurs.nl/www/Frame%20Nederland.html staat, dat het vanavond komt!
Is goed voor de zelfrelativering...