waarom geen containerterminal.hoeft dij chemelot(dsm) geen gemaakt worden. je kunt direct naar duitsland.of een ander bedrijf. volgens laatst uitgelekte europese toekomst regels zou er straks alle verkeer (goederen) verder dan 150-200km via spoor of water moeten gaan.
De "kille" saneringsdrift bij Profail is er gewoon een van geld.
Wat kost iets wat niet meer wordt gebruikt? Wat kost het om iets weg te halen wat niet meer wordt gebruikt?Wat kost het om iets terug te leggen als men het weer wil gebruiken?
wat "Mr. Japan" hem influisterde en wat te mooi om waar te zijn klonk
Een antwoord op deze vragen zou de discussie een stuk zinniger maken. Overigens is het een misverstand om te denken dat infrastuctuur of onroerend goed waar niets mee gebeurt geen geld kost.
ook de bieten ze gaan nu per vrachtauto bv naar born voor de boot of per vrachtauto naar duitsland. wat ik ook niet snap aangezien dit bedrijf een spoorweg aansluiting heeft.
Er van uit gaande dat hiermee op het zogenaamde 'LEAN-systeem' gedoeld wordt,[...]PS: "wat te mooi klinkt om waar te zijn, IS dat bijna altijd ook" is typisch een tegenwerping die je kunt verwachten als LEAN ergens wordt ingevoerd. Vaak komen de mensen er na verloop van tijd op terug...