Als een mcn (Sander) al aangeeft dat: Citaat....DDM-1 daarvan weet ik niet uit het hoofd wanneer ik daar voor het laatst instructie op heb gehad. Ervan uitgaande dat die niet verlopen is.....al niet meer weet wanneer hij instructie heeft gehad, dan kan het misschien juist wel weer eens tijd worden voor een opfriscursus. En een memotje gaat daar helaas niet voor door.
.....dan weet ik meer dan genoeg. Hoef ik geen halve dag voor naar de cursus toch?.......
(6902+1772, 6913+1769 en 6915+1777(?)) niet in beweging gekomen. Hiermee is dus ook de kans verkeken dat ze morgenochtend rijdend te zien zullen zijn.Ben benieuwd hoe de situatie zich ontwikkeld... Morgen een nieuwe kans Gr Timo
uiteraard moet je de batterijen niet uitzetten van de loc, het betreft immers het tractievoertuig Ik verwacht dat het enige verschil de 'neutre' zal zijn, die zit namelijk niet in een 1700. Verder heel simpel de dodeman en ATB-kranen diecht doen, met de sleutels naar de andere kant gaan en aldaar alleen de ATB in de 'bierkelder' inzetten en daarna verder opbouwen in de cabine en klaar is Kees.mvg,Robin
Het ging hier over de (her-)instructie DDM, zover de gegevens bij mij beschikbaar, is dit de afgelopen 3 jaren niet meer gegeven.