Nu kan ik mijn Duitse herder voor mijn dio (én natuurlijk dat van Hans) zetten, maar dan krijgen we dat weer... Wie zorgt er voor de dieren (óf moet ik zeggen wie durft er voor deze dieren te zorgen!)
Ik stel voor dat voor carpool afspraken er een apart draadje ergens geopend word
De mail met de laatste afstempuntjes is naar de deelnemers verstuurd. Ik stel voor dat voor carpool afspraken er een apart draadje ergens geopend wordt Voor overige vervoersmogelijkheden van het diorama, zie email
Ik ben nog geen e-mail mogen ontvangen.
Beste allen,Even een tussenstand qua aanmeldingen voor de diorama wedstrijd.Op dit moment zijn er 10 diorama's bevestigd, waaronder de bouwdraadjesBeide HandjesErics'4eDefekter BähnübergangHagendam 1860Diorama van WendyDutch Iron WorksEr zijn op dit moment 12 definitief afgehaakt, door verschillende omstandigheden. De bouwdraadjes die we helaas niet werkelijkheid zullen zien worden zijn;Rocha AutomaticaOnder DraadAdios El AmoreDeath RailwayDe KleverwalletjesCajun CountyDat betekent dat we nog op uitsluitsel van 12 deelnemers wachten, waaronder de bouwdraadjesSlumbmarketDiorama ArnoudLosplaats JansThe British 50s/60s midlandsThe Flying MooseStapelplaats CrailooUmladestation Starnberg NordThe North BritishVoor wat betreft de laatste kan ik (als zijnde de bouwer van dat ding) aangeven dat het twijfelachtig is. Maar ik ga mijn best doen een eindspurt in te zetten groet,Johan