....Ik zat me al langer af te vragen of zijn buren intussen niet gestoord werden van al dat fluiten en toeteren...
Nou ik ken hier nog een aantal overwegen in Friesland die niet verder gaan dan andreas kruizen & 2 lampen die knipperen met een kleine belgerinkel en zo'n mooi waarschuwingsbord van als de trein voorbij is en de lichten zijn gedoofd..... Zo veilig vind ik dat nou ook weer niet!!Was laatst nog bij Pikesyl onder ijlst.....Landweggetje doorkruist met de spoorlijn Stv-Sk.Lampen gaan knipperen & de bel rinkelen....Trein nadert.....Schiet dr nog net even een jong petjes gast in een VW Golfje TDI die er nog net even over heenmoet knallen op zijn manier....Hoe bedoel je dan....veilig??Greetz:Menno
Eerlijk gezegd, tegenwoordig hebben mensen overal wel wat over te (als ik het mag zeggen) zeiken... Mensen kunnen tegenwoordig ook niks meer hebben. Kijk maar bijvoorbeeld naar: overal moeten zo hoog mogelijke geluidswanden komen, en vroeger dan? Toen reden lijkt mij nog luidruchtigere treinen dan nu en stond ook (bijna) nergens een geluidswand. Als dit dan overdreven typhoongebruik is oké, maar even toet ofzo zou mij toch niet storen...
Wat stond daar ook alweer onder?Dit is nep kijk op 0:26 hij rijdt door de slagboom heen...Greetz:Menno