Kortom, onderwerpen genoeg, of er genoeg over te vinden en te schrijven is weet ik niet en op dit forum zijn we niet zo wispelturig (selectief) qua aanschaf. We willen de boeken allemaal kopen
Extreem afgeprijsd dus. Bij een enkele titel kun je nog zeggen dat het wordt gedaan als lekkermakertje, maar als dat bij tenminste vier verschillende titels gebeurt, doe je dat niet omdat ze zo populair zijn.
Maar wat ze tweedehands doen is niet echt interessant bij de bepaling of er een markt voor een nieuwe oplage is.
In het algemeen kan worden gesteld dat het uitgeven van spoorboeken een hachelijke onderneming is. De Nederlandse markt is te klein en daarbij zijn de kopers ook nog eens erg selectief. "Aldus Henk de Jager.
Ohja, dat was die dumpactie van een jaar of vijf geleden. De boeken over de series 2100, 3700 en 6100 gingen toen voor 5 euro 't stuk de deur uit. Ondertussen doen ze alweer 20 tot 30 euro tweedehands...
Daar had ik dan maar 100 eurocenten van gemaakt, als ik de uitgever was! mvg,Gert