Ja, fraai hoor! Als voormalig beheerder van de 1202 van het NSM mag ik nu 40 Euri's neerleggen om mee te gaan!Groet Henk Boshuyzen
Proef ik hier enige rancune. Tsja, als je "nergens" lid van bent wil de organisatie natuurlijk wel eens wat geld van je ontvangen. Maar als vm. beheerder weet je natuurlijk altijd de weg voor een vrijkaartje, lijkt me zo............
Laat ik eens op de bres springen voor onze hobb-ei-ist (dat doe ik niet vaak)
Laat ik eens op de bres springen voor onze hobb-ei-ist (dat doe ik niet vaak): hij heeft wel een punt. Henk zal ongetwijfeld heel veel gedaan hebben voor het bewaren van de 1202 - ik ken hem ook niet - maar hij zal in dat geval toch wel kunnen regelen dat hij er gratis bij kan zijn, indien gewenst?Ofwel hebben de organisatoren hem uitdrukkelijk gezegd dat ook hij gewoon toegang moet betalen - wat ik mij moeilijk kan voorstellen, maar het is mogelijk - ofwel is Henk verbolgen over het feit dat hij niet specifiek is uitgenodigd. Zo komt het althans over, en in beide gevallen trekt de argeloze niet-insider-lezer daarover zijn wenkbrauwen op.
Kennelijk weet je niet wie Henk Boshuyzen is en wat we allemaal aan die man te danken hebben......Dirk
De organistie van het feest is in handen van de en niet van het NSM of WGL1501. Zij leveren wel het materieel voor het feestje. Wellicht zal de NVBS wat mensen uitnodigen maar waarom zouden (ex) vrijwilligers van de clubs dan worden uitgenodigd? En het gezellig samen zijn van de locs op Amersfoort is een oepnbaar toegankelijk evenement dus kan iedereen daar naar toe komen die er graag getuigen van wil zijn.