De 9902 ziet er al niet meer zo uit als op bovenstaande foto's. De graffity spuiters zijn al langs geweest. De loc stond vanmorgen behoorlijk ondergekliederd op IJselmonde.Koos Jabaaij.
Uiterst jammer dat ze de loc voor uberhaubt de eerste inzet geweest is niet even ergens anders geparkeerd hebben....
Blijf ik me alleen afvragen... waarom 1600/1800'en...? Kan me toch amper voorstellen er iemand is die die rempook beter/fijner vind remmen dan die van een 1700...
Ik vond dat dus wel , ik kon er fijner mee remmen dan met die van de 1700, wat ik ook niet verkeerd vond trouwens. Die 1700 had stappen van 0,5 bar, de 16/1800 was alleen de eerste remstand 0,5 bar , en daarna kon je zelf kiezen hoeveel er nog meer geremd. Je moest er allen op bedacht zijn dat je als je remkriterium had niet een beetje kon lossen voor dat de losbel kwam, want zette de ATB je neer
Tsja, opstellen te IJsselmonde staat gelijk aan graffiti......zie: HUSA 189096, RTB 186107, KV 189282, Captrain 186238.....Uiterst jammer dat ze de loc voor uberhaubt de eerste inzet geweest is niet even ergens anders geparkeerd hebben....
Haha nog goed te zien dat er een NS logo heeft gezeten. Bruce
Haha nog goed te zien dat er een NS logo heeft gezeten.
betwijfel alleen of ze op IJsselmonde ondergekliederd zijn, aangezien ik maar weinig/geen locs daar opgesteld zie staan