Dan is hier nog de link naar een Youtube filmpje waarin ik de 6513 test op de "radreinigungsanlage"http://www.youtube.com/watch?v=8Zm5Gq1vnBk
Je komt immers toch altijd tot de conclusie dat een lok vieze assen heeft als hij altijd precies op de meest ontoegankelijke hoek van je modelbaan staat, en hoe vaak ga je je hele rijtuigenpark nou poetsen (ik bijna nooit eigenlijk...).
A) Hoe is de aansluiting tussen rail en schoonmaker? Ik heb op youtube een filmpje gevonden waar 2 class66 loks er met een sleep overheen rijden, maar vraag me af of de ovrgang zo goed is. Ik zie ook dat je aparte railzen erbij hebt. Is hier iets speciaals aan die de overgang soepel laat verlopen, zoals schuin afgezaagde railstaven oid?
B) hoe gaat dit apparaat om met anti slipbandjes, niet alleen op 1 kant van de as, maar als je op 1 as aan weerszijden een asb'tje heb zitten? Gaat dat goed omdat het loopvrak alleen licht geraakt wordt door het vilt?
C) Kan de viltlijm tegen wasbenzine, zodat reinigen ook "nat" kan, en liggen de messing (vilthouder)strips idd los op rollers?
D) Interpreteer ik het goed als ik zeg dat de lok in principe op zijn flenzen staat op dit apparaat?