Hoe dom kun je als redactie zijn?
Hoi Henk,Dank je dit maakt jouw verhaal weer wat duidelijker. Maar het blijft inderdaad wel raar dat modellen al prijzen kunnen winnen voor ze uitgeleverd zijn. Ik had er niets van meegekregen omdat ik definitief gestopt ben met het kopen van Railhobby. Mocht ik een keer gekleurd papier nodig hebben voor confetti ofzo kan ik altijd nog naar de boekhandel lopen voor de RH Groeten Ruud B.
Geachte meneer Van Zeijl,Gisteren heeft u ons een bericht gestuurd via het contactformulier op de website van Railhobby. U geeft aan dat u het niet eens bent met de uitslag van de Railhobby Awards. Wij willen u kort een uitleg geven over de gehanteerde procedure. Fabrikanten nomineren zelf de producten die voor hen belangrijk zijn, vervolgens kijkt de redactie of ze het er mee eens zijn en vult de categorieën waar nodig aan. De uitslag van de stemmen verloopt altijd eerlijk, wordt niet handmatig geteld, maar automatisch door onze website. Er is dit jaar massaal gestemd op de Artitec dubbeldekkers, namelijk 57,12%. Wij veranderen er niets aan dat zoveel mensen dit product zien als hun favoriet ook al hebben ze het nog niet in levende lijven gezien