Is beperkt, alleen OBB Tauri serie 1216 (Taurus 3) of gelijk hieraan kunnen onder DC. De meeste van de leasemaatschappijen zijn alleen AC, die hebben in plaats hiervan de serie 189 die wat betreft elektrische installatie erg lijkt op de 1216. Eigenlijk is de 1216 een 189 met een gewijzigde Taurus carrosserie. Wijzigingen zijn b.v. de deuren.
De Taurus 1 en 2 hebben dus problemen op de trajecten buiten de eigenlijke HSL (Amsterdam-HSL/HSL-Rotterdam-HSL/HSL-Antwerpen en verder)
"Men" zal er wel over nagedacht hebben wat het handigst is gegeven financiële beperkingen, denk ik zo... Tauri zijn niet toegelaten in Nederland en - belangrijker nog, wegens de veel tragere procedures - België, TRAXXen wel. Voor een tijdelijke maatregel is een Taurus huren dus niet handig.
En hij is iets langer, de neus is iets anders van vorm, etc. etc. Er zijn in totaal 117 locs (OBB 50, SZ 32, PKP 10, WLB 5, ALEX 5, maar dan als U2 uitgevoerd) van het type U4, dus zou al krap geworden zijn als de NS er 14 lenen moet...
Heeft iemand al foto's gemaakt waarop je die NS logo's kunt zien?Zijn ze over de OBB-logo's aangebracht?
Hi Tudor,Maybe you can find the information you are looking for on this site:http://www.martijnhaman.nl/benelux_oostenrijkserijtuigen.htmWith best regards, Martijn (not the Martijn from the above site )Edit: on the bottom it says that they were returned to Austria, the 28th of november 2012.Edit 2: the registration numbers are also mentioned, and some exchanges for some defective coaches.
https://www.v250.nl/bb-rijtuigen
You're welcome If you need any help with translating just give a shout in this thread.Best regards, Martijn.